• Copie act de identitate
  • Certificat de nastere
  • Certificat de casatorie
  • Copie dupa ultimul act de studiu
  • Adeverinta medicul de familie

Prezentare curs

Ce este un administrator condominii?

Administratorul de condominii, conform Legii 196/2018, este acea persoană fizică, persoană fizică autorizată sau persoană juridică specializată, autorizată conform legii, responsabilă de administrarea tehnică și întreținerea proprietății comune, precum și de contabilitate și de casierie pentru condominii, în urma încheierii unui contract cu Asociația de Proprietari. 

Cum poți deveni administrator condominii?

Administratorul este ales în conformitate cu prevederile legale de către Comitetul Executiv al Asociației de Proprietari, iar criteriul principal pentru ocuparea acestei funcții este deținerea unui certificat de calificare profesională, obținut în urma absolvirii unui curs autorizat de Autoritatea Națională pentru Calificări, Ministerul Educației Naționale și Ministerul Muncii și Protecției Sociale, așa cum este acest curs.

Acest curs este pentru tine dacă…

  • Te preocupă buna funcționare a imobilelor, îți pasă și vrei să contribui la păstrarea unui climat armonios de conviețuire și a respectului reciproc între proprietari, locatari și utilizatori.
  • Ai abilități de planificare și organizare, știi să gestionezi siuații diverse, ești un bun gospodar și ai ca scop binele comun al tuturor celor locuiesc sau folosesc imobilele. 
  • Mediul ambiant este important pentru tine și vrei să-ți pui amprenta în comunitatea din care faci parte dintr-un rol cheie. 
 

Ce vei face în calitate de administrator condominii?

Responsabilitățile unui administrator de condominii sunt foarte diverse și presupun deținerea unui set de competențe și abilități, pe care le vei dezvolta cu ajutorul acestui curs de calificare profesională. Ne asumăm responsabilitatea pregătirii tale la cele mai înalte standarde.

Iată câteva dintre atribuțiile pe care le vei avea în noul tău rol: 

  • vei administra imobilul, vei propune și vei supraveghea lucrări care au ca scop conservarea și întreținerea acestuia;
  • vei supraveghea atât lucrările care privesc administrarea, cât și personalul angajat;
  • în caz de urgență, cu acordul Comitetului Executiv, vei iniția executarea tuturor lucrărilor necesare protejării imobilului;
  • vei executa dispozițiile prevăzute în hotărârile Adunării Generale a Asociației de Proprietari;    
  • vei organiza și conduce contabilitatea în partidă simplă și activitatea de casierie;
  • vei gestiona, separat pentru fiecare asociație, bunurile materiale și fondurile bănești ale asociației, conform hotărârilor Adunării Generale și deciziilor Comitetului Executiv.

Dacă vrei să afli mai multe despre responsabilitățile unui administrator de condominii înainte să te înscrii la curs, îți recomandăm să citești Art. 66 din Legea 196/2018.

 

După absolvirea acestui curs vei putea să:

  • aplici prevederile legale referitoare la administrarea condominiilor, organizarea și conducerea contabilității în partidă simplă, serviciile comunitare de utilități publice;
  • aplici prevederile legale generale referitoare la asigurarea calității în construcții și autorizarea lucrărilor în construcții, precum și referitoare la apărarea împotriva incendiilor;
  • folosești bazele contabilității primare, să emiți facturi și să efectuezi plăți și încasări;
  • întocmești documente contabile de bază (facturi, chitanțe, ordine de plată, registru de casă, jurnal de bancă etc.);
  • elaborezi documente de gestiune;
  • operezi documente contabile primare de bază, folosind softuri dedicate și programul Microsoft Excel ori un program echivalent;
  • aplici proceduri de arhivare fizică și electronică;
  • folosești tehnici de comunicare eficientă

 

Care este pregătirea de care ai nevoie pentru a participa la acest curs?

Cursul de administrator condominii poate fi urmat de orice absolvent al învățământului general obligatoriu (10 clase).

Structura cursului

Cursul are 720 de ore sau, cu reducere printr-o examinare inițială, 360 de ore. Acestea se desfășoară pe durata a 3 luni, astfel: 

  • 120 de ore de teorie cu prezență obligatorie, care au loc săptămânal la sediul firmei noastre din Sibiu, pe str. Someșului nr. 57.
  • 240 de ore de practică.

 

 

Întrebări frecvente

Pentru a-ți rezerva locul la curs este necesar să completezi formularul de înscriere. După transmiterea formularului, vei primi un email de confirmare. Pentru informaţii suplimentare, îți stăm la dispoziţie de luni până vineri, între orele 9:00-16:00, la telefon 0723 657 568.

Da. Pentru detalii, te rugăm să ne contactezi telefonic de luni până vineri, între orele 9:00-16:00, la telefon 0723 657 568.

Da, în urma absolvirii cursului se eliberează un Certificat de calificare, recunoscut în România de Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, Ministerul Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice, însoţit de un supliment descriptiv ce cuprinde competențele profesionale pentru exercitarea atribuţiilor specifice. Certificatul este recunoscut în toate ţările Uniunii Europene.

  • Îți poți rezerva locul la curs rapid și fără efort, folosind plata online.
  • Programul de curs este flexibil.
  • Cursul poate fi achitat în rate.
  • Te pregătești pentru noul rol într-o companie care se află pe piața de training din România de peste 16 ani.
  • Înveți de la experți în domeniu, cu experiență atât teoretică, dar și practică.
  • Pregătirea teoretică se desfăşoară în săli de curs dotate corespunzător (video-proiector, laptop, ecran de proiecţie, tabla interactivă, etc.), cu respectarea măsurilor de siguranţă.
  • Activitatea de practică este asigurată în unităţi specializate.

Taxa cursului se poate achita integral sau în rate, astfel:

  • Online, integral, la momentul înscrierii. Alegând această modalitate de plată beneficiezi de un discount de 5%.
  • Prin transfer bancar la orice bancă, fizic sau prin Intenet Banking, pe baza facturii fiscale primite pe e-mail după înscrierea la curs (selectează opțiunea „Transfer bancar” atunci când completezi formularul de înscriere).
  • Cash, direct la sediul nostru din Sibiu, pe str. Someșului nr. 57.

Atenţie! Dacă plata se face de către o instituție a statului, aceasta trebuie realizată în contul de Trezorerie al companiei.  

Dacă niciuna dintre variantele de plată nu este în acord cu nevoile tale, ne poți contacta de luni până vineri, între orele 9:00-16:00, la telefon 0723 657 568, pentru a găsi împreună cea mai bună opțiune de plată.

  • Participarea în format fizic la orele de teorie și de practică pe toată durata desfășurării cursului;
  • Suport de curs în format electronic;
  • Costul de examinare;
  • Diplomă acreditată – Certificat de calificare recunoscut în România și în toate țările din Uniunea Europeană;
  • Acces la un grup al absolvenților unde se pot discuta diverse provocări întmpinate ulterior finalizării cursului.

Înscrie-te acum la acest curs!

Curs Administrator condominii – Autorizat ANC

Solicită mai multe informații